Jij wilt consistent nieuwe leden gaan binnen halen..
Een manier waarop je, zonder er teveel tijd aan kwijt te zijn, kan groeien. Je wilt je dansschool naar een hoger level tillen en daarbij bewust zichtbaar kunnen blijven.
Wil je meer uit je dansschool halen maar merk je dat...
Lijst van diensten
-
Leerlingen niet altijd vanzelf meer binnen komen? Dat er leeftijdsgroepen missen in je dansscholen?Lijstitem 1
-
Doe je nog steeds je eigen website en social media maar merk je dat je hierin het plezier echt verloren bent? Geef een beschrijving voor dit lijstitem en neem informatie op die interessant is voor sitebezoekers. Beschrijf bijvoorbeeld de ervaring van een teamlid, wat een product bijzonder maakt of een dienst die alleen u verleent.
Lijstitem 2 -
Loopt je ledenaantallen al een tijdje terug en kan je niet helemaal de vinger op de zere plek leggen? Geef een beschrijving voor dit lijstitem en neem informatie op die interessant is voor sitebezoekers. Beschrijf bijvoorbeeld de ervaring van een teamlid, wat een product bijzonder maakt of een dienst die alleen u verleent.
Lijstitem 3 -
Merk je dat je dansschool niet de dansschool meer is die het vroeger was? Geef een beschrijving voor dit lijstitem en neem informatie op die interessant is voor sitebezoekers. Beschrijf bijvoorbeeld de ervaring van een teamlid, wat een product bijzonder maakt of een dienst die alleen u verleent.
Lijstitem 4 -
Heb je afgelopen periode teveel stress ervaren van alle zakelijke en administratieve rompslomp? Write a description for this list item and include information that will interest site visitors. For example, you may want to describe a team member's experience, what makes a product special, or a unique service that you offer.
-
Ben je het beu dat iedereen je dansschool als een 'hobby' onderneming ziet en wil je dat graag aanpakken? Write a description for this list item and include information that will interest site visitors. For example, you may want to describe a team member's experience, what makes a product special, or a unique service that you offer.
Dan is de Ads Challenge zeker iets voor jou!
Jij bent:
Klaar met gratis proefmaanden weg moeten geven en op zoek naar een nieuwe manier om klanten te werven?
Zij gingen je voor:

" Wel doen, niet doen? Steeds vroeg ik het mij af maar oh wat ben ik blij dat ik de Ads Challenge heb gedaan! Heel veel geleerd. Ninny geeft duidelijke informatie en is ook heel aardig. Echt aan te raden. "
Helen Wilson - Balletschool Helen Wilson
" Als je de kans krijgt om met Ninny in zee te gaan doe dat dan vooral! Ze heeft super veel kennis en je volet dat ze echt het beste uit jou bedrijf wilt halen. Ik ben super dankbaar wat ze me naar 1 chalenge heeft geleerd en kan niet wachten om te starten met ons coachingstraject. "
Tirsa Hagen - Dansstudio United
Deze Ads Challenge is speciaal ontwikkeld voor de dansschoolhouder die op zoek is naar een manier om consistent nieuwe leden binnen te halen. In deze chalenge ga ik stap voor stap met je aan de slag om dit te bereiken.
Facebook advertenties is namelijk nog steeds de manier om dit voor elkaar te krijgen. Daar moet je echter wel wat voor doen. Je moet namelijk zorgen dat niet alleen de advertentie aan staat, maar dat hij werkt! Je moet zorgen dat de website klopt, de inschrijving makkelijk verloopt, je proefles goed is en je verkoop van je abonnementen op orde is. Alleen dan kun je ervoor zorgen dat je leden makkelijker binnen gaat halen.
In deze Challenge leg ik dus niet alleen maar uit hoe je een advertentie instelt maar ga ik met deze gehele klantreis aan de slag. Van het schrijven van ijzersterke teksten tot het maken van een geweldige website. Daarnaast gaan we aan de slag met het optimaliseren van de advertentie en zorgen we er samen voor dat jij precies weet hoe je de juiste doelgroep aanspreekt en waar je je leden kan vinden. Ben jij klaar voor verandering?
De investering bedraagt eenmalig €197,-
De Ads Challenge is voor jou bedoeld:
- Je hebt een dansschool of danspraktijk. Het is dus fijn als je wel al dans groeplessen hebt. Eventueel yoga of pilates lessen kan natuurlijk ook.
- Diegene met een website. Als je hem niet gemakkelijk zelf kan aanpassen dan is dat geen probleem. Ik heb zelfs daar een hack voor :-)
- Je hebt nieuwe lessen die je al langere tijd wilt gaan starten of,
- Je hebt een nieuwe doelgroep die je graag wilt starten of,
- Je hebt lessen die niet helemaal lekker lopen en de mond-tot-mond reclame is uitgewerkt.
- Je bent toe aan een nieuwe uitdaging en hebt zin om hiermee aan de slag te gaan.
- Je wilt je bedrijf zien groeien. Niet alleen in ledenaantal maar ook in omzet.
- Je bent helemaal klaar met ellendige dure marketingcampagnes.
Wat houdt het programma praktisch in:
- Hij start zodra je de betaling hebt voltooid. De training blijft ten alle tijden voor jou beschikbaar.
- Er is voor 1,5 uur aan video materiaal waarin ik je stap voor stap meeneem en alles laat zien.
- Je kan in 1, 2 en zelfs 3 termijnen betalen!
Wat is de investering?
De investering voor de Ads Challenge bedraagt € 197,- (excl.btw)
Deze betaal je in 1, 2 of zelfs 3 termijnen.
7 dagen niet goed geld terug garantie
En waarom zou je het nu niet doen?
Als je mijn webinar hebt gezien of mijn podcast hebt beluisterd dan weet je waarschijnlijk wel al dat ik een no-nonsense vrouw ben die exact weet hoe het is om een dansschool te runnen. Die kennis is in je advertenties essentieel. Een dansschool werkt namelijk heel anders dan het gemiddelde bedrijf. Je hebt namelijk niet 1 maar twee klanten per betalend lid. Het kind staat in je les maar de ouder betaald. Dat betekent een hele andere manier van je bedrijf runnen.
Wat me als eerst opviel was dat het klopte, de advertentie, haar persoon zelf, het product.
Het klopt helemaal!
Ze is een unieke combinatie van vak dansdocent en een zakelijke guru.
‘Aan de slag!’ … zo is ze.
Nederland heeft in de toekomst veel gezonde en vitale dans ondernemers en dansscholen nodig! Zelfs een auto heeft een grote beurt nodig, waarom dan je dansschool niet?
Éva Thoman - evadansyoga.nl